Rozdanie!!! Do zgarnięcia serum anti-aging, masło do ciała i maseczka do twarzy!

Ostatnio stuknęło mi 100 lajków na Facebooku. Cieszę się jak dziecko i w związku z powyższym przygotowałam dla Was rozdanie!

Do zgarnięcia macie:

  • Luksusowe, nawilżające serum angti-aging (w składzie m.in. kwas hialuronowy, hydrolat z neroli, ceramidy, kolagen z elastyną, tripeptyd przeciwzmarszczkowy, d-pantenol, bioferment z aceroli, ekstrakt z granatu)
  • Perfumowane masło do ciała z olejkiem ylang-ylang (w składzie m.in masło kakaowe, masło kawowe, masło shea, masło waniliowe, olejki eteryczne)
  • Fitoaktywna maska nawilżająca z kompleksem witamin od Babci Agafii ;)





Co zrobić by wygrać? Warunki obowiązkowe (2 pkt):


Warunki dodatkowe:

  • Być publicznym obserwatorem bloga Ecoholist(1 pkt)
  • Umieścić na swoim blogu banner o moim rozdaniu (1 pkt)
  • Umieścić w swoim poście wzmiankę o moim rozdaniu (2 pkt)

Zgłoszenia proszę umieszczać w komentarzu pod postem w formie:

Obserwuję na FB jako: xxx
Obserwuję blog jako: xxx
Banner na blogu: TAK/NIE plus link do bloga (jeśli TAK): xxx
Wzmianka w poście o rozdaniu: TAK/NIE plus link do posta (jeśli TAK): xxx
e-mail: xxx

Sponsorem nagród jestem ja sama. Rozdanie trwa do 14 lipca 2015 do godz. 24:00, a zwycięzcę, który zgarnie wszystkie produkty ogłoszę do 3 dni po jego zakończeniu.

Gorąco zachęcam do udziału. 
PS. Serum jest genialne! Zrobiłam wersję dla siebie pod dermaroller! Wkrótce będzie przepis!


NowszeWpisy StarszeWpisy Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz