Moja wersja Make up For ever HD - bo nie lubię przepłacać

Hej!
Trochę mnie tu nie było, ale małymi kroczkami wracam do mojego blogowego azylu. :) W ostatnim czasie zwaliło mi się na głowę mnóstwo spraw i nieprzyjemnych zdarzeń, które totalnie wyłączyły mnie z normalnego funkcjonowania. Może powstanie kiedyś o tym osobny post... 

Tymczasem krótko o moim przecudnym odkryciu jakie poczyniłam parę miesięcy temu i zdążyłam wypróbować już w paru wersjach, a mianowicie o substytucie genialnego produktu jakim jest Make Up For Ever HD powder. 



Te z was, które miały okazje być posiadaczkami oryginału, znają jego zalety. Puder doskonale utrwala makijaż i matuje cerę, ale bez efektu maski. Jest całkowicie transparentny, choć konsystencją bardzo przypomina talk. Jedyną wadą oryginału jest jego cena - ok 170 zł za 8,5 g. Jak dla mnie jest to cena zaporowa... Dlatego szukając odpowiednika, znalazłam akurat jego brata bliźniaka, a mianowicie Krzemionkę Spherica P1500 ze sklepu kolorowka.com.
MUFA HD powder to nic innego jak czysta krzemionka (silica). Firma nawet nie pokusiła się o dodanie jakiegokolwiek innego składnika. Upchała jedynie fantastyczną krzemionkę do designerskiego pojemnika i zawołała za to jak za zboże. A ja Wam mówię, że nie musicie tyle płacić! Oto jak prezentuje się moja "podróba" około 6 razy tańsza!



Za niecałe 25 zł dostajecie w kolorowka.com 10 g krzemionki wraz z opakowaniem! Łatwo obliczyć ile zostaje w kieszeni! :)

Testowałam na sobie wersję czystą i wersję wzbogaconą o dodatki. 

Zalety wersji solo:
- stosowana na fluid lub podkład mineralny - utrwala i matuje
- daje efekt "soft focus" - wygładza skórę i fantastycznie rozprasza światło
- nie bieli
- jest mega wydajny

Zalety wersji z dodatkiem białej glinki (20% i paru kropel silikonu lotnego):
- mniej pyli niż wersja solo
- delikatniejsze matowienie, mniej wysusza
- nie bieli
- równie świetnie wygładza

Poniżej zobaczcie jak prezentuje się wersja solo, przed w trakcie i po aplikacji.



 

Po dokładnym roztarciu nie widać jakichkolwiek oznak aplikacji. Skóra natomiast jest świetnie wygładzona i zmatowiona. Dla posiadaczek cer tłustych - absolutny must-have!

Polecam również krzemionkę jako dodatek do kremów matujących. Niewielka jego ilość wymieszana z ulubionym kremem (lub nawet fluidem), zapewni wam delikatne zmatowienie skóry i przedłuży trwałość makijażu. Uważać na niego powinny posiadaczki suchej skóry - może podkreślać skórki!

Tak czy siak, kogo nie stać na oryginał MUFA HD, zachęcam do zakupu tańszego brata bliźniaka z kolorowka.com. Będziecie zachwyceni!

Uściski i do usłyszenia niebawem!


NowszeWpisy StarszeWpisy Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz