ROZDANIE!!! 50 ml cudownych olejów dla Was!

Uwaga, uwaga, idzie do Was małe rozdanie!
Mam trochę olejów, które nabyłam w szale zakupowym, a boję się, że nie będę w stanie ich zużyć zanim się przeterminują. Pomyślałam więc,  że się nimi z Wami podzielę. Stworzyłam mix olejów i nazwałam „7 wonders”, jak 7 cudów świata, myślę, że nie bez kozery, bo są genialne. :)


W składzie mamy:
  • olej arganowy nierafinowany (ECOCERT)
  • olej konopny
  • olej z krokosza barwierskiego
  • olej z ostropestu plamistego
  • olej z pachnotki (perilla)
  • macerat z marchwi
  • mój ulubiony olej uniwersalny (ci co czytają regularnie, na pewno wiedzą)
  • olejki eteryczne: z róży damasceńskiej, pomarańczowy, copaiba.

Co do proporcji, tym razem ich nie zdradzę. Niech to zostanie moją słodką tajemnicą. :)

Jeżeli zastanawiacie się, jak wykorzystać olejowe serum, oto moje propozycje:
  • dodatek w fazie C do kremów;
  • składnik serum olejowego lub wodno-olejowego;
  • miksując pół na pół z kwasem hialuronowym tuż przed aplikacją;
  • jako olejek do masażu.

 Jakie warunki konkursu:
  • Być publicznym obserwatorem bloga i polubić fanpage na FB. Dodać notkę w komentarzu:„Obserwuję jako …” oraz „Lubię na FB jako …” (Imię i pierwsza litera nazwiska lub pseudonim)

Za powyższe dostajecie ode mnie 1 punkt. Dodatkowe punkty przyznaję za:
  • utworzenie na swoim blogu bannera z informacją o rozdaniu plus wklejenie linka w komentarzu (2 pkt.);
  • udostępnienie informacji o rozdaniu na FB i zaproszenie w komentarzu pod nim min 2 znajomych (2 pkt.). Link do info na FB poniżej, u góry przypięłam info o rozdaniu:
https://www.facebook.com/ecoholist

Konkurs trwa do 9 lutego do godz. 23.59. Wyniki ogłoszę w ciągu 3 dni od jego zakończenia.

Uściski, 
Ekoholistka



NowszeWpisy StarszeWpisy Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz