Początek

Witajcie!
Mój pierwszy wpis na blogu! Tysiące pomysłów kotłuje się w głowie, ale i tak mam dylemat, od czego by tu zacząć.. Może zwyczajnie - od początku. J

O czym będzie blog?

Będę chciała podzielić się tym, co podczytuje z innych blogów i stron o tematyce EKO, przedstawić wam moje spojrzenie na ten temat oraz pokazać jak się odnaleźć w świecie komercyjnej papki. Jestem fanką samorobionych kosmetyków, a więc będą też wpisy typu DIY.

Dlaczego blog?

Często „sprzedaję” znajomym pewne nowinki ekologiczne, podpowiadam jak racjonalnie pielęgnować swoją skórę, udostępniam przepisy DIY… Pomyślałam sobie, że mogłabym być taką blogową Kasią Bosacką z „Wiem co jem, wiem co kupuję” i będę przeszczęśliwa jeżeli kogoś do czegoś zainspiruję.

Czego oczekuję?

Nie liczę, że będę mieć tysiące wpisów i komentarzy, choć byłoby to miłe, ale marzy mi się, że choć paru osobom otworzę oczy na „nową jakość życia” w zgodzie z naturą i poszanowaniem swojego ciała. J Zasługujemy na znacznie więcej niż to, czym karmią nas mega korporacje (kosmetyczne czy farmaceutyczne).

Nie lubię paplaniny, więc u mnie będzie krótko i konkretnie.
A więc krótko żegnam się z Wami i do następnego wpisu już wkrótce!

Ekoholistka 


0 komentarze:

Prześlij komentarz